Job 20 van 22


Report this listing

Solliciteren



Klantendiest Nalatenschap


Functie

Als Nalatenschapsadviseur ben je verantwoordelijk voor het telefonisch contact opnemen met de aanspreekpunten van onze klanten die te maken hebben met het nalatenschapsproces. Tijdens deze gesprekken verstrek je duidelijke informatie over de verschillende stappen in het proces, zoals het blokkeren/schrappen van bankproducten, het verdelen van tegoeden, het indienen van facturen en het verzamelen van benodigde documenten. Je maakt gebruik van vooropgestelde procedures en toepassingen en vult de verkregen informatie aan in ons systeem, zodat de klant een gepersonaliseerde en correcte informatiebrochure ontvangt. Voor minder voorkomende vragen en problemen werk je nauw samen met onze dossierbeheerders .

Bedrijfsprofiel:

Jouw profiel

Je bent in staat om verbanden te leggen. Je kunt de essentie uit vragen halen en deze vertalen naar bestaande procedures. Communicatief en klantgericht zijn is jouw tweede natuur; je hebt een empathische benadering van klanten en kunt informatie begrijpelijk overbrengen. Klachten weet je op een diplomatische manier op te vangen. Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal ; kennis van Engels en/of Duits is een pluspunt. Je hebt goede computervaardigheden en bent snel vertrouwd met nieuwe software en toepassingen.

  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Behandeling van dossiers: Vergrijzing van de bevolking
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)

Aanbod

Een groeiende en dynamische organisatie waar initiatief sterk wordt gewaardeerd. Een ondersteunende en vriendelijke werkomgeving met aandacht voor persoonlijk welzijn.

Marktconform salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques , fietsvergoeding en vergoeding voor treinabonnement . Uitstekende opleidingsmogelijkheden en begeleiding om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen.

Arbeidsregime & Contracttyp e: Voltijdse tewerkstelling. Maandag tot en met vrijdag van 08.30u tot 17.00u. Na succesvolle afronding van de opleiding en drie maanden anciënniteit, bestaat de mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis uit te werken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht