Als Nalatenschapsadviseur ben je verantwoordelijk voor het telefonisch contact opnemen met de aanspreekpunten van onze klanten die te maken hebben met het nalatenschapsproces. Tijdens deze gesprekken verstrek je duidelijke informatie over de verschillende stappen in het proces, zoals het blokkeren/schrappen van bankproducten, het verdelen van tegoeden, het indienen van facturen en het verzamelen van benodigde documenten. Je maakt gebruik van vooropgestelde procedures en toepassingen en vult de verkregen informatie aan in ons systeem, zodat de klant een gepersonaliseerde en correcte informatiebrochure ontvangt. Voor minder voorkomende vragen en problemen werk je nauw samen met onze dossierbeheerders .
Bedrijfsprofiel:
Je bent in staat om verbanden te leggen. Je kunt de essentie uit vragen halen en deze vertalen naar bestaande procedures. Communicatief en klantgericht zijn is jouw tweede natuur; je hebt een empathische benadering van klanten en kunt informatie begrijpelijk overbrengen. Klachten weet je op een diplomatische manier op te vangen. Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld. Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Franse taal ; kennis van Engels en/of Duits is een pluspunt. Je hebt goede computervaardigheden en bent snel vertrouwd met nieuwe software en toepassingen.
Een groeiende en dynamische organisatie waar initiatief sterk wordt gewaardeerd. Een ondersteunende en vriendelijke werkomgeving met aandacht voor persoonlijk welzijn.
Marktconform salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques , fietsvergoeding en vergoeding voor treinabonnement . Uitstekende opleidingsmogelijkheden en begeleiding om jouw vaardigheden verder te ontwikkelen.
Arbeidsregime & Contracttyp e: Voltijdse tewerkstelling. Maandag tot en met vrijdag van 08.30u tot 17.00u. Na succesvolle afronding van de opleiding en drie maanden anciënniteit, bestaat de mogelijkheid om enkele dagen per week van thuis uit te werken.